tirsdag den 17. juli 2012

Længsler og leverpostej


Lige for tiden er jeg i gang med at læse bogen "Længsler og leverpostej". Jeg læser ellers sjældent bøger, men denne fangede min interesse, da jeg også følger Annamettes blog Fuhrmann for dig. Hvis du ikke kender hendes blog så skynd dig at klik dig derind.

Bogen  "Længsler og leverpostej" er skrevet lige fra hjertet med en stor portion selvironi og humorisme. I bogen lukker Annamette læseren ind i sit liv, og hun skriver ærligt og uden at skjule sandheden eller pynte på den. Hun tager fat i mange af de emner som en familie med barn/børn ramler ind i, og skriver om det man ofte ikke taler om: nemlig sex eller rettere manglen på det. Annamette har skrevet bogen for at andre kvinder i samme situation ikke skal føle sig alene, og fordi hun ikke synes hun kan være andet bekendt.

En super god bog som du bør give dig i kast med. God fornøjelse.

For god ordens skyld vil jeg lige nævne at dette ikke er et sponsoreret indlæg. Det er blot en anbefaling til andre i blogland som jeg videregiver af lyst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)