lørdag den 26. oktober 2013

Kunne du tænke dig at vinde en ny stue?

Hvis du kan svare ja til ovenstående så skal du læse med her. BoShop har i øjeblikket en konkurrence kørende for bloggere. For at deltage i konkurrencen skal man skrive et indlæg på sin blog omkring sin drømmestue. Når man gør det er man med i konkurrencen om et gavekort på minimum 10.000 kr. til BoShop. Jo flere bloggere der deltager i konkurrencen, jo højere bliver beløbet man kan vinde for, så skal du ikke også være med? Du kan læse nærmere omkring konkurrencen på BoShops hjemmeside.

Da vi købte hus for lidt over 2 år siden fulgte mange af de tidligere møbler med ind i stuen, og der er derfor ikke tilføjet så meget nyt. Derfor håber jeg meget på at kunne vinde denne konkurrence så vi kan købe møbler til drømmestuen.
Hvis jeg vinder ville jeg købe Interflexo Stofsofaen. Den er stor med plads til hele familien, og desuden har den en god farve når man har børn. Det er også vigtigt for mig at man kan ligge to voksne i den, så både farmand og jeg kan flade ud når børnene er kommet i seng. 


Selvom stuen er et sted beregnet til afslapning og hygge er det også vigtigt at have en ordentlig belysning så man f.eks. kan læse en bog eller avisen. Jeg ville derfor både købe et par Bell loftslamper som skulle hænge samlet, samt en Pied gulvlampe. Gulvlampen skulle stå ved siden af Macchiato lænestolen, som er enkelt og en smule retro i sit design. Den passer perfekt til min stil. 
Det kunne desuden være lækkert med en ny reol i stuen, og der tænker jeg at denne reol ville være et godt alternativ til vores nuværende reol. Der er begyndt at snige sig lidt mere træ og natur ind i indretningen herhjemme, og da vores nuværende reol er hvid, ville det være dejligt at skifte den ud. 

Jeg er vild med sofabordene fra ViaCph. Jeg elsker, at man selv kan vælge hvilke borde man ønsker at sætte sammen, og i hvilke farver og faconer bordene skal være samt hvilke ben der skal på. På den måde kan man få det præcis som man ønsker. 


Som i kan se har jeg valgt at lade møblerne være rimeligt neutrale i farven. Jeg kan godt lige afdæmpede farver i stuen, og så kan man jo altid tilsætte puder, pynteting osv. med spræl i farvevalget for at pifte det hele lidt op

Hvis du skulle designe din drømmestue hvordan skulle den så se ud?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)