tirsdag den 29. oktober 2013

Tolk-Schau

I vores sommerferie kørte vi til en forlystelsespark i Tyskland som hedder Tolk-Schau. Jeg havde forinden fået den anbefalet af både kolleger og venner, og havde fået at vide, at der var meget for de mindre børn under 3 år.

I parken er der både forskellige forlystelser, en miniby, en afdeling med dinosaurer samt levende dyr. Det virker som om man har forsøgt at samle flere forskellige parker i en, og der var ikke rigtigt noget gennemgående tema. Parken er rigtig stor, med stor afstand mellem de forskellige områder, så indimellem synes jeg vi gik langt for at finde tingene. Der går et tog rundt i parken som man kan stige af og på som man ønsker, men da vi havde klapvognen med måtte vi gå rundt.

Da vi var der var der næsten ingen mennesker fordi det var i slutningen af sæsonen. Nu har de vidst kun åbent i weekenderne.
Der var rigtig mange forlystelser for børn på lillepigens alder, og fordi der ikke var mange mennesker kunne hun prøve dem igen og igen. For forældrene blev det en smule trivielt i længden når hun for 7. gang kørte rundt i den samme karrussel, men så længe hun morede sig var alle jo glade.
Måske var mine forventninger skruet i vejret inden vi kom derned, for jeg blev faktisk en smule skuffet over parken. Hvis man alligevel er på de kanter er parken et besøg værd, men jeg tror ikke vi tager køreturen derned igen bare for det.
Hvis du er interesseret i at læse mere om parken kan du tjekke deres hjemmeside her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)