fredag den 28. oktober 2011

Endnu en skøn dag og en datter der ruller

I dag var Lillepigen og mig med min mor nede i byen. Vi startede med at spise en lækker frokost på en café og efterfølgende fik vi kigget lidt butikker. Jeg manglede egentlig ikke noget men fik alligevel købt lidt. I Tigeren havde de en rigtig fin padehat som nok får en plads på min store "sættekasse". Det er godt nok en sparegris, men det behøver man jo ikke bruge den til.

Derudover fik jeg købt lidt tøj i H&M. Det er egentlig heller ikke fordi jeg mangler tøj, men kunne ikke stå for denne lækre vest, og så til kun 150kr. Og så blev jeg jo nødt til at købe en bluse som passede til. Jeg fik også købt et par sorte tykke strømpebukser som jo er uundværlige med den kolde tid som vi går i møde.


I aften har mig og lillepigen hygget os for far er på arbejde og han er væk et døgn af gangen. Hun har for første gang i dag rullet fra ryg til mave, hele 2 gange. Hun forsøgte også en tredje gang, men det lykkedes ikke trods et meget ihærdigt forsøg, så hun blev en smule gal. Nu sover hun og jeg har tid til at blogge lidt inden jeg også vil hoppe i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)