mandag den 31. oktober 2011

Postkort fra den anden side


I dag da jeg tømte postkassen ventede der en herlig overraskelse, nemlig et postkort fra min søster og hendes kæreste som er ude at rejse. De er ikke bare på en helt almindelig rejse, de er nemlig væk i 11 uger og rejser både til Østen, USA og Mexico. De har nu været væk meget længe synes jeg, faktisk præcis 8 uger i dag, så der er heldigvis ikke så længe til de kommer hjem igen.
Min søster og jeg er meget tæt, og vi er vant til at se hinanden eller i det mindste tale sammen i telefon, så det er underlig ikke bare lige at kunne gøre det. Vi har talt sammen et par gange over Skype, men tidsforskellen har gjort det svært. Nu glæder jeg mig bare til hun kommer hjem igen..........om 3 uger!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)