lørdag den 7. december 2013

Instagram - uge 47 & 48


På grund af sygdom er mine ugentlige indlæg omkring ugen på Instagram blevet forsinkede. Jeg har denne gang valg at slå to uger sammen, da der den ene uge ikke blev taget særligt mange billeder.

I uge 47 var farmand stadig syg med lungebetændelse, men heldigvis var det på retur. Vi fik let og hurtig aftensmad de fleste dage da appetitten hos farmand var lille og mit overskud var begrænset. I ugens løb fik vi både leveret en pakke fra Klix Kommunikation med nye produkter fra Buffalo Ranch (anmeldelse kommer en af dagene) samt en kasse grøntsager fra Aarstiderne.

Om tirsdagen var vi, ligesom så mange andre danskere, oppe at stemme til både kommunal- og regionsvalg.
Fredag fik jeg lavet julekonfekt og weekenden blev brugt på 2 fødselsdage hos henholdsvis min morfar og svigermor. Vi havde også besøg af onkel og fætter fra Århus.

Sidste uge (uge 48) begyndte med sygdom. Lillepigen er lige nu i behandling med ventoline fordi hun hoster meget, og jeg blev ramt af lungebetændelse - læs mere her.

4 kommentarer:

  1. og nu håber vi at sygdom og dårligdom er på vej retur!
    Ser frem til at høre din "anmeldelse" på det der ranch noget. Kunne se på et af dine insta-billeder at I fik næsten samme mad som os herhjemme (i torsdag), lidt spøjst! :)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nu må det meget gerne snart være slut med alt det sygdom.

      Slet
  2. Kunne det ikk være en idé at lave et indlæg hvor du sammenligner din gravide mave fra lillepigens graviditet og så nu...hvis altså sådanne billeder findes?
    - For der går jo rygter om at man kan se på mavens form om det bliver en dreng eller en pige? :)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Der findes masser af billeder fra sidste graviditet, men ikke helt så mange fra denne!!! Påtænker et indlæg i det nye år omkring graviditet nr. 2 vs. nr. 1, mon ikke der sniger sig nogle billeder ind der også.

      Slet

Tak for din kommentar;-)