tirsdag den 10. december 2013

Pakkekalendere

I år har jeg både lavet en pakkekalender til min mor og til lillepigen.
Hver dag i december får lillepigen en lille gave i julestrømpen. Vi har valgt at nissen først kommer med gaven om eftermiddagen, da vi der har god tid til at pakke op og kigge/spise/lege med det hun har fået.
Jeg synes også min mor skulle have en lille pakkekalender i år da hun altid har lavet pakkekalendere til min søster og jeg da vi var børn. Så nu er det på tide at give hende lidt igen, og hun blev meget overrasket.

Selvom vi nu allerede har den 10. december vil jeg alligevel dele mine ideer til indholdet i en pakkekalender til pigen på 2,5 år eller til kvinden på de snart 60 år. Måske nogle af jer derude stadig mangler at købe gaver til resten af december måneds pakkekalender, og kan blive inspirerede af dette indlæg.

Til pigen på 2,5 år:

Legetøjet:
Ting til legekøkkenet
Schleich dyr
Værktøj (delt op)
Balloner

Det spiselige:
Rosiner
Kinder æg
Figenstang
Smarties
Chokolade

Læsestof:
Pixibøger
Bøger

Det praktiske:
Madkasse
Tandbørste
Strømper
Hårpynt
Vaskeklud
Tøj

















Til kvinden 50+:

Hjemmelavet julepynt fra barnebarnet
Plaster
Bodylotion
Julepynt
Tyggegummi
Tic Tac
Tandbørste
Tandpasta
The
Til og fra kort
Klistermærker
Slik


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)