mandag den 30. december 2013

Julegaver

Jeg har fået rigtigt mange julegaver i år, og i dette indlæg vil jeg vise jer nogle af dem jeg har fået. 

2 femkantede kobber lysestager, en skål samt en flaske - alt sammen fra Bahnes eget mærke. 

En pop-phone (telefonrør til min iphone), salatbestik fra Normann Copenhagen samt skindhandsker fra Gaucho.

Hjemmelavede ting fra lillepigen; en dug med tryk lavet i vuggestuen samt fyrfadsstager og en bordskåner lavet hjemme hos mormor og morfar. Elsker hjemmelavede gaver fra min øjesten.

En tape-holder fra Hay som allerede er blevet fyldt op med noget af mit maskingtape, samt en ring fra Pernille Corydon.

Og her til sidste lige 2 af lillepigens mange julegaver. En plakat fra Seventy Tree og en trådkurv fra Ferm Living. Begge dele passer perfekt ind i hendes nye storpigeværelse.

Som du kan se har jeg fået nogle virkelig lækre gaver. Håber du har været lige så heldig?

3 kommentarer:

  1. lækre ting, og dejligt du kunne bruge gaverne :)

    SvarSlet
  2. Har også selv lige fået sådan en ring og er helt vild med den! Kig meget gerne forbi http://lauraandemilie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare så fin. Er din også begyndt at blive blank allerede?

      Slet

Tak for din kommentar;-)