tirsdag den 22. november 2011

Selvforkælelse

I de næste 2 dage er lillepigen og jeg igen alene hjemme da farmand er på kursus i Korsør med sit arbejde. Vi har bare hygget os i dag, og jeg har fået hængt billeder op rundt omkring (der skal nok komme billedet i et andet indlæg!). Det nye Boligliv dumpede ind af brevsprækken i dag så nu da lillepigen er puttet er det tid til lidt selvforkælelse. Desværre bliver det nok ikke til så meget, for jeg er træt og klokken er faktisk også mange. Men jeg fik da taget neglelak på, og nu vil jeg bladre lidt i det nye blad mens jeg nyder en kop kaffe og en hjemmebragt cupcake fra bageren.

1 kommentar:

  1. Tusind tak for den fine pakke! (har ikke lige nået at lægge det på bloggen, men det kommer :-)) Alle de kreative ting skal nok blive brugt af hele familien :-) God weekend!

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)