onsdag den 2. januar 2013

2012 - tilbageblik (januar til april)

Sidste år startede jeg januar måned med at skrive et indlæg på bloggen hvor jeg så tilbage på året der var gået, og derefter et andet indlæg hvor jeg så fremad mod 2012. I år vil jeg igen gøre status og kigge tilbage på året der er gået. Jeg har valgt at dele året op i 3, da et indlæg med tilbageblik vil blive alt for langt. Derfor kommer der i løbet af den næste uges tid 3 indlæg med et tilbageblik på år 2012. 

I januar startede lillepigen i vuggestue hvilket heldigvis gik rigtigt godt. Ellers blev måneden brugt på småprojekter i hjemmet inden min barsel sluttede i midten af februar. Det var ikke så hårdt at begynde på arbejde igen som jeg havde frygtet, og alt blev hurtig hverdag.






















Marts var måneden hvor den første give away fandt sted her på bloggen. Derudover var jeg til Medina koncert og til Ladies Night med min søster. Hjemme var vi ved at vænne os til to arbejdende forældre og et barn i vuggestue alt imens det blev forår.










































I april fyldte lillepigen 1 år og farmand blev 30, så der var nok at fejre. Jeg var på cupcake kursus med min søster og til loppemarked hvor vi solgte ud af vores tøj. I påsken var vi på vores årlige sommerhustur med min familie.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)