torsdag den 24. januar 2013

30 års fødselsdagsfest

I lørdags havde jeg inviteret mine veninder til at fejre at jeg i slutningen af december fyldte 30. Jeg havde besluttet mig for at servere hjemmelavet tapas da det umiddelbart virkede ret nemt. Det viste sig dog at kræve en hel del forberedelse, men heldigvis kunne meget af det laves i god tid. Jeg stod derfor i køkkenet det meste af lørdagen, efter at farmand havde givet mig lov til at sove længe (helt til kl.10 - det er da luksus). Da tøserne ankom fik vi asti og laksetartar på minitoast. Til "hovedret" fik vi et hav af retter som du kan se på nogle af billederne herunder. Selv desserten var tapas-agtig med cupcakes bagt af min søster og hjemmelavede flødeboller med jordbær til. Efter maden blev det lidt stærkere alkohol fundet frem og vi fik blandet en del forskellige drinks. Vi havde en rigtig sjov og hyggelig aften, som først sluttede ved 5-tiden da mit hoved ramte hovedpuden.

Aftenens outfit (modeblogger bliver jeg vidst aldrig!)




Gavebordet: Liebe Mor-kop, Kähler vase, hårkur, træningsbluse, Kusmi the, gavekort til Matas og en bog fyldt med billeder af min søster og jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)