tirsdag den 8. januar 2013

2012 - tilbageblik (september til december)

September startede med Stafet for livet efterfulgt af flagdag for Danmarks udsendte soldater. Lillepigen begyndte til gymnastik og vi stiftede bekendtskab med Pomp de Lux tøj. Derudover var jeg hele 2 gange på kursus med overnatning i løbet af måneden hvilket betød savn til lillepigen.









Oktober bød på hyggetur i Århus med min søster, tyrolerfest, og sved på panden idet farmand og jeg startede med at træne i et fitness center (og vi holder stadig ved!). Derudover fyldte bloggen 1 år den 16. oktober. 

























I november kom efteråret og med det indendørs hygge og dårlig belysning til bloggens billeder. Vi havde en uges ferie hvor der både var tid til tosomhed og familiehygge. Lillepigen begyndte at snakke som et vandfald og efterligne alt hvad vi siger og gør. November var også måneden hvor jeg gik fra blondine til brunette og jeg meldte mig som bloddonor.










December måned var travlt med juleforberedelser, julefrokoster, barnedåb ved gode venners datter og ikke mindst min 30 års fødselsdag. 





































Derudover har året budt på gode stunder sammen med familie og venner, hvilket har haft høj prioritet gennem hele året. Hvordan har dit 2012 været?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)