onsdag den 16. januar 2013

Instagram - uge 1

Sidste år besluttede jeg mig for at jeg hver uge i 2013 ville komme med et indlæg på bloggen med billeder fra ugen der var gået på Instagram. Nu hvor januar allerede er halvvejs er jeg vidst allerede langt bagefter, men hellere sent end aldrig som man siger. Så her kommer billeder fra Instagram uge 1 - 2013.
Uge 1 begyndte allerede den sidste dag i 2012, altså nytårsaften. Vi startede med at spise en 4-retters menu hjemme hos mine forældre. Da lillepigen var lagt i seng tog vi hjem til nogle venner.
Årets første arbejdsdag (den 2. januar) krævede en gåtur i den friske luft om eftermiddagen. Elsker at vi bor så tæt på vandet og der er bare den smukkeste udsigt.
Weekenden i uge 1 startede med en tur til frisøren hvor jeg fik frisket håret op med striber. Vi var til min mors fødselsdag, der blev spist lækker mad og hjemmelavet knækbrød. Lillepigen fik (hjemmelavede) kirsebær tilføjet til legemaden og hun begyndte at bruge sin potte. Desuden var der flere gange tændt lys i framands julegave fra firmaet - Infinity light cube.

1 kommentar:

  1. Lækre billeder, - lækker unge :)
    Har da slet ikke set dit nye hår...hvor dårligt!!! :/

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)