tirsdag den 22. januar 2013

Instagram - uge 3

I uge 3 spiste vi både palæo-burger og kartoffelporresuppe. Vi er ikke hoppet med på palæo-bølgen, men det er meget sjovt at prøve noget af det af. Burgeren blev faktisk også rigtigt god selvom det både var uden brød og pommes fritter.
Torsdag aften mistede vi et nært familiemedlem, som vi brugte en del tid på at besøge i ugens løb inden han døede.
Vi fik også nyt sofabord, hvilket virkelig var tiltrængt, og jeg kiggede på tæpper til under bordet (dog uden at finde et der passede, så jeg leder videre).
Ellers har ugen stået på forberedelse til min 30 års fødselsdagsfest med veninderne. Der blev handlet ind, lavet mad og pyntet op. Om lørdagen holdt jeg fest og vi fik både god mad og drinks, og vi havde en rigtig hyggelig aften/nat. Jeg fik også nogle lækre gaver, men mere om det og om festen i et andet indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)